Friday, April 27, 2007

Introducere - Partea a doua

Pentru a citi prima parte a introducerii faceti click aici.
****************

Seful se gandeste cateva secunde si spune pe un ton un pic mai linistit.
- Si!? de ce l-ai adus aici?
- Vrea sa lucreze pentru noi si m-am gandit ca mai avem nevoie de cineva fara cazier pentru operatiunea noastra. I-au murit parintii si vrea si el sa faca bani.
- Imi pare rau, pustiulache.
Eu stau fix inntr-un singur loc cu capul plecat.
- Cat poti sa cari? ma intreaba seful.
- ...Pei... pot, ca am carat navete la depozitu' lu' Starisky doua luni.
- Bine, am ceva de lucru pentru tine, spune seful si striga:
- Natasa!, facandu-i semn cu ochiul.
Natasa aduc o servieta argintie. Mai vazusem tipul asta de srevieta in unul din magazinele mari din Moscova cand mergeam cu mama la cummparaturi.
Seful deschide servieta si spune:
- In acesta servieta sunt doua zeci de pistoale APB cu amortizoare si incarcatoarele pline, tu trebuie sa le duci unui partener de afaceri de-al meu Vladimir Stancev si trebuie sa-mi aduci 20 de mii de dolari, dintre care 2000 sunt ai tai. Ce zici?
Nici nu apuc bine sa sa rostesc primul cuvant, eu fiind uimit ca nu mai vazusem in viata mea nici macar un pistol dar doua zeci, si raspunde Dimitryi:
- Sefu nu e cam periculos pentru el, ca-m inteles ca v-ati amenintat cu moartea cu Stancev?
- Afacerile sunt afaceri si in plus, nu a zis ca vrea sa faca bani. Ce pustiulache, vrei sa cari navete pentru toata viata.
Eu raspund, ca "accept" pentru ca nici odata nu visasem la atatia bani, eu avand un salariu de aproximativ 60 de dolari pe luna din caratul navetelor.
Sefu raspunde rastit:
- Ai grija ca daca pierzi marfa, iti este furata sau imi aduci mai putin 18000 de dolari in 24 de ore, platesti cu viata ta.
- Am inteles domnule, spun eu.

****************
Acum incepe prima misiune.

No comments: